manhole In Pishva ( Sale, implementation consultation )

manhole-1
manhole-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




منهول‌ها فقط مختص صنعت آب و فاضلاب نیستند هرچند که بیشتر در این صنعت به کار گرفته می‌شود. از منهول می‌توان در صنایعی همچون برق و مخابرات نیز است.فاده کرد اما منهول‌های فاضلابی به دلیل کاربردها و قابلیت‌های ویژه‌تر همواره موردتوجه‌تر هستند.

همان‌گونه که منهول‎ها می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشند روکش‌ها و درپوش‌های آنها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. در اصل درپوش‌های سنتی منهول‌ها از جنس چدن، بتن و یا ترکیبی از آنها است. چراکه این مواد دوام بالایی دارند، ارزان‌قیمت هستند و از وزن بالایی نیز برخوردارند اما امروزه از مواد مختلفی همچون کامپوزیت‌ها، فایبرگلاس و پلاستیک نیز برای تولید روکش و درپوش منهول است.فاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین درپوش‌های منهول می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

این نوع منهول‌ها حدود دو تا سه فوت یا - سانتی‌متر عمق کم دارند و معمولاً در ابتدای راه مجرای فاضلاب یا زهکشی و در مناطقی که در معرض ترافیک سنگین نیستند است.فاده می‌شوند. این منهول‌ها می‌توانند برای کارهای تعمیرات و نگهداری مناسب باشند و با نام اتاق‌های بازرسی نیز شناخته می‌شوند و از یک درپوش سبک برخوردارند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Pishva