Boiler In Qarchak ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بویلر ها تجهیزات مهندسی بسیار پرکاربرد و مهم هستند که فقط برای ما در سطح خانگی و در سطح تجاری و صنعتی نیز مورد است.فاده قرار می گیرند. کاربردهای بسار متفاوتی وجود دارد که بویلرها برای آنها است.فاده می شوند از آنها در صنایع غذایی است.فاده می شودغذا در مراحل مختلف تولید نیاز به حرارت دادن یا جوشاندن هنگام فرآوری دارد.

همگام با توسعه صنعت در قرن گذشته، است.فاده از دیگهای بخار با فشار بالا ضرورت پیدا کرد و بنا به دلایلی، گاهی نیز انفجارهای مصیبت باری به همراه داشته‌است. آن روزها دیگ‌های بخار شامل ظروف تحت فشار با قطرهای بسیاری بود که تحت فشار داخلی، دچار تنش‌های انبساطی در دیواره‌های این ظروف می‌گردید. مقدار این تنش به نام تنش حلقه‌ای معروف است.. بهترین راه برای جلوگیری از بروز این مشکل کاهش قطر ظرف تحت فشار است. که این امر اساس کار دیگهای لوله– آبی است.. در این دیگ‌ها آب، درون لوله‌ها جاری است. و گازهای داغ در سطح خارجی لوله‌ها جریان دارند. دیگ‌های لوله آبی متشکل از ظروفی به نام درام هستند که توسط لوله به یکدیگر متصل شده‌اند. آب در درون لوله‌ها گردش کرده و گازهای داغ از اطراف لوله‌ها عبور می‌کنند. مهم‌ترین مزیت دیگ‌های لوله آبی آزادی در افزایش ظرفیت ساخت آن‌ها است.. دیگ‌های لوله آبی می‌توانند تا ظرفیت نیم تن در ثانیه بخار با فشار اتمسفر و دمای۵۵

  لوله ها گرمای کوره را به آب موجود در مخزن منتقل می کنند. پس گرم شدن آب،بخار تولید شده به سمت پایین دست حرکت می کند بویلرهای Fire Tube  ارزانترین نوع دیگ برای تولید هستند زیرا ساختار نسبتا ساده ای دارند اما معمولا برای کاربردهای فشار کم تا متوسط به دلیل ضخامت پوسته بیرونی حاوی آب محدود هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Qarchak