septic tank In Qarchak ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به علت وجود آبهای زیرمینی در مازندران ، وجود سیستم تصفیه فاضلاب یکی از واجبات بسیار مهم می باشد. به علت نزدیکی محل تولید شرکت به است.ان مازندران ، پروژه های فراوانی از ارگان های مختلف این شهر به شرکت واگذار می گردد. به محض سرچ &#;سپتیک تانک پلی اتیلن مازندران&#; وب سایت شرکت ظاهر شده و شما میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. آب و هوای فوق العاده مازندران و ساحلی بودن این شهر باع شده تا محل تفریح بسیاری از هموطنان ما باشد.

این مشخصات شامل قطر ، طول ، حجم ، تعداد نازل ورودی ، نازل های خروجی ، قطر و ارتفاع ونت ، تعداد دیوایدر وسط ، نوع سوراخ دیوایدر ، تعداد دریچه ها ، ارتفاع دریچه ها و قطر دریچه ویزیت ها ، تعداد پایه های مخزن ، دفنی یا غیردفنی بودن آن ، شکل ظاهری ، چگالی ، شاخص جریان مذاب (MFR) ، سفتی حلقوی (بلند مدت) ، سفتی حلقوی (کوتاه مدت) ، انعطاف پذیری % ، درصد دوده ، پراکنش دوده ، زمان القای اکسایش(OIT) ، مقاومت به گرمادهی ، قطر داخلی ، e۵,min و ارتفاع پروفیل میباشد که تماما در واحد آزمایشگاه و فنی مهندسی شرکت بررسی و آنالیز میشود.

این دستگاه‌ها را می توان با سایر واحدهای تصفیه خانه فاضلاب در محل مانند بایوفیلترها یا سیستم های هوازی شامل هوادهی اجباری مصنوعی کوپل کرد.سرعت و میزان تجمع لجن که به آن لجن فاضلاب یا لجن مدفوع نیز گفته می شود سریعتر از میزان تجزیه است.. بنابراین ، لجن مدفوع انباشته شده باید بطور دوره ای از بین برود که این کار معمولاً با پمپ و تانکر لجن کش یا تخلیه چاه ، مکنده یا ساکشن انجام می شود.یک مخزن گندانبار از یک یا چند مخزن بتنی یا پلی اتیلن بین تا ۵ لیتر ( تا گالن) تشکیل شده است. .



( Sale, implementation consultation ) `s other In Qarchak