Boiler In Qarchak ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اگر کنترل ها نتوانند مشعل، لوازم برقی یا بخار پشتیبان گرم کن آب سرویس را قطع کنند فشار افزایش نمی یابد. چون فشار وابسته به تامین آب است.. انبساط آب گرم شده آب سرد را به عقب و پایین خط میراند؛ با ادامه حرارت، آب نهایتا به قدری گرم می شود که شروع به تبخیر می کند و باالتبع آن بخار فضای بیشتری نسبت به آب اشغال می کند و آب گرم را به طرف آب سرد هل میدهد. تا این که وسیله گرم کن یا کف هیتر به جای آب پر از بخار شود.

كاركرد ديگ بخار به مقدار قابل ملاحظه اي به برند و نوع آن بستگي دارد. نمونه هاي خارجي و داخلي اين دستگاه هر كدام داراي كارايي متفاوت هستند. خوشبختانه امروزه شركت هاي توليدي داخلي موفق شده اند كه محصولاتي با كيفيت قابل مقايسه با نمونه هاي خارجي توليد كنند. اطلاعات كامل در مورد مشخصات و كارايي هر يك از مدل هاي موجود در ليست فروش ما به طور كامل درج  شده است.. ديگ هاي بخار برقي به منظور اجراي عملكرد خود به الكترود هاي نيازمند هستند. تا بتوانند جريان الكتريسيته را به آب انتقال دهند. مكانيسم بسيار ساده اي در ژس زمينه ي اين نوع از بويلرها اجرا مي شود ولي اگر هر يك از قطعات كارايي خود را از دست دهند، نمي توان از مزاياي اين محصولات بهره مند شد.

اکنون Fire Tube را متوجه شدید بیایید نگاهی به بویلر لوله آب (Water Tube Boiler) بیاندازیم طراحی تقریبا شبیه بویلرFire Tubeاست،اما به جای لوله های آتش گرمایش کوره برای گرم کردن آب در یک مخزن،کوره لوله های آب را داخل کوره گرم می کند.به همین ترتیب یک منبع سوخت در کوره می سوزد و باعث گرم شدن لوله های آب داخل کوره می شود.باردیگر هنگامی که آب  به جوش می آید بخار تولید می شود و پایین دست منتقل می شود.دیگ Water Tube از نظر حرارتی کارآمدتر ازدیگ Fire Tube است. اما ساخت آن پیچیده تراست و کیفیت آب میتواند یک عامل محدود کننده باشد، ممکن است. آب برای کارآمدتر شدن نیاز به فیلتر داشته باشد.احتراق فرآیند سوزاندن منبع سوخت است. برای ایجاد واکنش باید منبع سوخت،گرما،اکسیژن وجود داشته باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Qarchak