septic tank In Andisheh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در بین انواع این محصولات نوع پلی اتیلن از مهمترین ماده در سیستمهای فاضلاب به این روش است. .مقاومت بالا در برابر خوردگی، آب بندی کامل، سرعت بالای ساخت و نصب مهمترین ویژگی آنها می باشد. مواد اولیه گرید ۸ یا بوده که دانسیته گرید آن ۵/ گرم بر سانتیمتر مکعب است.. از مخزن پلی اتیلن دوجداره به صورت دفنی یا غیردفنی تشکیل شده است.. دارای پروفیل یکپارچه از نوع اسپیرال جهت تقویت سازه هاست. دارای عدسی با تیکنس تا ۵ mm, ضخامت عدسی ها تا cm دارای ورودی و خروجی ها رینگ و فلنچ می‌باشد.

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.

ظرفیت خاک برای حفظ فسفر به اندازه کافی بزرگ است. تا بار را از طریق یک گندانبار مسکونی معمولی تحمل کند. هنگامی اتفاق می افتد که بخشی از زمین که آب خروجی مخزن در آن تخلیه میشود ، در خاک های شنی یا دانه بندی درشت واقع شده باشد. به دلیل محدودیت سطح ذرات ، این خاک ها می توانند با فسفات اشباع شوند. فسفاتها فراتر از منطقه تجزیه شده پیشرفت می کنند و تهدیدی از تبخیر را برای آبهای سطحی ایجاد میکنند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Andisheh Industrial City