septic tank In Firozkooh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.

pH فاضلاب درون مخزن تا حدودی اسیدی و pH بتن به کار رفته کاملاً قلیایی است. ، تضاد این دو در مقدار نفوذپذیری بتن نقش بسزایی دارد. قیمت مخزن Septic بتنی پیش ساخته به عوامل متعددی بستگی دارند و نیاز به عملیات ساختمانی سخت و طاقت فرسا دارد. ابعاد آن هم به عوامل مختلفی از جمله دبی فاضلاب و حجم فاضلاب در شبانه روز و محل نصب آن و خاک آن محل بستگی دارد. مراحل ساخت نوع بتنی دشوار و زمان بر است. ولی پوشش ضد اسید آنها ، این مخازن را نسبت به نوع آجری مورد توجه قرار میدهد.

برای اطمینان از تخلخل یا پوکی کافی خاک برای به کار بردن به عنوان محیط زهکشی قبل از نصب ، آزمایش نفوذ آب لازم است..ناخالصی های باقی مانده در خاک به دام افتاده و از بین می روند و آب اضافی هم از طریق نفوذ به داخل خاک ، تبخیر ، با سیستم جذب ریشه گیاهان و تعرق نهایی یا ورود به آب های زیرزمینی یا سطحی از بین می رود. شبکه لوله کشی که اغلب در یک گودال یا حفره پر از سنگ قرار دارد ، پساب فاضلاب را در سراسر زمین با چندین سوراخ زهکشی توزیع می کند.اندازه زمین زهکشی شده متناسب با حجم فاضلاب و تخلخل و پوکی میدان زهکشی می باشد. کل سیستم می تواند به تنهایی با نیروی جاذبه با لیفت پمپ فعالیت کند. برخی از انواع این مخازن شامل سیفون ها یا دستگاه های دیگر جهت افزایش حجم و سرعت جریان خروجی به قسمت زهکشی هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Firozkooh Industrial City