septic tank In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شهر مشهد یکی از جاذبه های توریستی کشور عزیمان ایران جهت زیارت و سیاحت می باشد که سالانه شاهد ورود میلیون ها مسافر میباشد. تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ های شهر مشهد بسیار زیاد است. از این رو در صورت عدم است.فاده از مخازن تصفیه‌خانه و چربی‌ گیر سیستم فاضلاب شهر دچار مشکل فراوانی خواهد شد. از ورود چربی حاصل از شستشوی ظروف و روغن غذاها به فاضلاب میبایست جلوگیری شود. در شهر مشهد تولیدکننده گند انبار و چربی گیر های پلی اتیلن وجود ندارد. شرکت

دفع بیش از حد روغن های پخت و پز و چربی می تواند باعث مسدود شدن لوله های زهکش ورودی شود. کاهش و از بین بردن روغن‌ها و چربی‌ها اغلب دشوار است. و در تخلیه دوره ای مخزن می تواند باعث بوی شدید و مشکلات خاص شود. شستشو و انداختن مواد زائد غیر قابل تجزیه زیستی در توالت مانند ته سیگار ، گرد و خاک ، محصولات بهداشتی و غیره می توانند باعث انسداد تاسیسات یک مخزن septic و پر شدن سریع آن شوند.

تبریز قطب گردشگری کشورهای همجوار و قطب تجاری شمال غرب ایران و دارای جاذبه های گردگشگری بسیار فراوانی میباشد. به روز بودن هتل‌ها و مراکز تفریحی و تجاری از ملزومات این شهر مدرن می باشد. است.فاده از گند‌انبار جزو جدانشدنی پروژه های عمرانی و واحد‌های مسکونی می باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City