manhole In Chahrdangeh ( Sale, implementation consultation )

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




منهول‌ها می‌توانند نقش و کاربرد ویژه‌ای در سیستم‌های فاضلاب شهری داشته باشند و به افراد اجازه دسترسی به نقاط مختلف شبکه‌های لوله‌کشی، تعمیر، سرویس و نگهداری قطعات و تجهیزات مختلف را بدهند. این تجهیزات همچنین باعث تهویه سیستم فاضلاب شده و

در اصل منهول فاضلابی به گودالی گفته می‌شود خطوط آب و فاضلاب را به هم متصل کرده و به اپراتورها و تکنسین‌ها اجازه دسترسی برای تعمیر، سرویس و نگهداری تجهیزات را می‌دهد. امروزه منهول‎های فاضلابی از مواد مختلف و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و علاوه بر مصارف صنعتی می‌توانند مصارف غیر صنعتی و خانگی نیز داشته باشند.

دسته‌بندی و تقسیم منهول ها را می‌توان بر اساس یک فاکتور دیگر نیز انجام داد که میزان تحمل فشار و بار وارد شده بر آنها است.. در حقیقت منهول های عادی و آدم‌رو می‌توانند تا  . تن بار را تحمل کنند در حالی که منهول های کنترل ترافیک قادر هستند تن بار را تحمل کنند و بیشتر در خیابان‌ها و کوچه‌ها به کار گرفته می‌شوند. درپوش منهول ها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته و در موقعیت‌های مختلف است.فاده شوند. رایج‌ترین درپوش‌های منهول شامل درپوش‌های آهنی با روکش چدن داکتیل، درپوش‌های RECESSED و درپوش‌های SOLID TOP هستند که هر کدام از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردارند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Chahrdangeh