Sale Zinc sulfate In Pakdasht

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آمارهای سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد بیش از درصد از مردم در سراسر جهان دچار کمبود زینک هستند که به ‌ویژه در مادران باردار می‌تواند سبب ابتلای جنین به انواع بیماری‌ها، نقص مادرزادی و زایمان زودرس شود. گیاهخواران از جمله افرادی هستند که بیشتر از دیگران در معرض کمبود ماده معدنی زینک در بدنشان قرار دارند، زیرا به دلیل تنوع غذایی خاص خود دارای میزان بالای اسید فیتیک (phytic acid) در بدن خود هستند که مانع جذب زینک می‌شود.

روی یک ماده معدنی طبیعی است.. این ماده برای سلامت، رشد و نمو بافت های بدن مهم است.. سولفات روی راموفارمین برای پیشگیری یا درمان کمبود روی در بدن مورد است.فاده قرار می گیرد. عنصر روی در داخل است.خوان ها و ماهیچه ها ذخیره می شود. کمبود روی می تواند باعث تضعیف سیستم ایمنی شده و بدن را در مقابل عفونت ها و بیماری ها آسیب پذیر تر کند. این عنصر همچنین سبب تقویت پوست می شود. افرادی که دچار کمبود روی هستند در برابر عفونت های پوستی حساس تر هستند و زخم های آنها دیرتر بهبود میابد. زینک سولفات می تواند این کمبود را درمان کند. مطالعات نشان دهنده این واقعیت است. که مصرف زینک سولفات بصورت خوراکی می تواند سبب کاهش آکنه شود. مصرف زینک سولفات با نظر پزشک همچنین می تواند در بهبود علایم اختلال کم توجهی بیش فعالی نقش داشته باشد.

اکثر مکمل‌های زینک سولفات حاوی تا میلی گرم روی در هر وعده هستند. به خاطر داشته باشید که سطح قابل تحمل بالای مصرف زینک، میلی گرم در روز برای بزرگسالان، تا میلی گرم در روز برای نوزادان، تا میلی گرم در روز برای کودکان و تا میلی گرم در روز برای نوجوانان است..



( Sale ) `s other