Sale Zinc sulfate In qarchak Industrial City

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شربت زینک سولفات یکی از مکمل‌های محبوب برای تامین زینک مورد نیاز بدن است. که اغلب برای کودکان تجویز می‌شود، اما مناسب مصرف بزرگسالان نیز می‌باشد. در این مقاله گفتگوی کوتاهی با خانم دکتر ضحا مرتضوی در مورد انواع مکمل‌های حاوی زینک از جمله

اشکال مختلف روی دارای میزان متفاوتی از روی در ترکیب هستند. در برچسب این ترکیبات، همیشه به دنبال میزان عنصر روی بگردید. معمولاً ترکیبات روی دارای تا میلی گرم از عنصر روی هستند. به خاطر داشته باشید که از غذای روزانه چیزی حدود تا میلی گرم روی جذب می‌‌کنید، پزشک معالج شما هنگام تجویز مکمل‌های روی، باید این میزان دریافتی روزانه از طریق غذا را در نظر داشته باشد. 

مایع و بخار بسیار قابل اشتعال است.. در صورت بلعیدن و ورود به مجاری تنفسی ممکن است. کشنده باشد. باعث تحریک پوست می شود. ممکن است. باعث خواب آلودگی یا سرگیجه شود. برای آبزیان با اثرات ماندگار بسیار سمی است.. از گرما / جرقه / شعله های باز / سطوح داغ خودداری کنید. سیگار کشیدن ممنوع. از رها کردن در محیط جلوگیری کنید. در صورت بلعیده: دهان را بشویید. در صورت برخورد با پوست: با آب و صابون زیادی بشویید. در مکانی دارای تهویه مناسب نگهداری کنید. درب ظرف را محکم بسته نگه دارید.



( Sale ) `s other