Nonylphenol10 In Pakdasht ( Sale, product )

Nonylphenol10-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت نوین سپهر سانیار به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های واردکننده و تامین کننده مواد شیمیایی سعی بر آن دارد تا بتواند مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت، بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود برساند. لطفا جهت 

نونیل فنول ها (Nonyl phenol)، که از لغات Nonus و Phenol در لاتین ریشه می گیرند، خانواده ای از ترکیبات آلی نزدیک بهم هستند که از فنول متصل به یک دنباله کربنه تشکیل شده اند. نونیل فنول ها می توانند ساختار های بی شماری داشته باشند، که همه آنها ممکن است. آلکیل فنول در نظر گرفته شوند. از نونیل فنول ها در تولید ضد اکسیداسیون ها، روان کننده های روغنی، شوینده های ظروف و البسه، امولوسیون کننده ها و حل کننده ها است.فاده می شود. همچنین، این ترکیبات، پیش ماده نونیل فنول های اتوکسیله (صابون مول ، صابون مول و …) و آلکیل فنول های اتوکسیله سورفکتانت های غیر یونی مهم تجاری هستند که در شوینده ها، رنگ ها، آفت کش ها، محصولات خود مراقبتی و پلاستیک ها مورد است.فاده قرار می گیرند.

نونیل فنل های اتوکسیله سورفکتانت های غیریونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به نونیل فنل به دست می آیند. نونیل فنل اتوکسیله با نام NPE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نام گذاری می­شود. NPE ,NPE ,NPE ,NPE مایعات ویسکوزی هستند، NPE, NPE   دمای اتاق مایعاتی با ویسکوزیته ی بالا هستند و گریدهای بالاتر جامدهای مومی شکل سفید رنگ هستند. گریدهای دیگر NPE مانند NPE و NPE در صورت درخواست موجود می باشد. محصولات نونیل فنل اتوکسیله امولسیفایرهای آب در روغن یا روغن در آب، مرطوب کننده، روان کننده و پخش کننده خوب و با پایدار کنندگی بالا هستند. نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و &#; است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..



( Sale, product ) `s other In Pakdasht