EDTA 2na In Islamshahr ( Sale, product )

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




EDTA نوعی ماده شیمیایی است. که به غذاها و نوشیدنی های خاصی اضافه می شود تا به آنها کمک کند رنگ و طعم خود را حفظ کنند. به عنوان مثال در تولید مواد غذایی مانند سودا، مواد غذایی کنسرو میوه و سبزیجات، شیرین کننده های غیر مغذی، چاشنی هایی مثل سس مایونز، سس سالاد کاربرد دارد.

در ابتدا تعریفی از است.اندارد ثانویه ارائه میدهیم . است.اندارد ثانویه محلولی است. که غلظت آن توسط محلول است.اندارد اولیه تعیین می شود.  اتیلن دی آمین تری است.یک اسید یک عامل کمپلکس دهنده است. که با انواع کاتیونهای تا ظرفیتی بصورت یک به یک کمپلکس میدهد. وزن مولکولی بالای این ماده امکان تهیه محلول دقیق را میدهد. علی رغم داشتن آب تبلور نیازی به است.اندارد کردن ندارد. نکته مهم در تیتراسیون EDTA در حساسیت ثابتهای تشکیل به pH است. و به همین دلیل از بافر است.فاده می شود. اگر می شد که با توزین کردن مقدار مشخصی از نمک و به حجم رساندن آن غلظت دقیق را بدست آورد آن گاه این ترکیب جز مواد است.اندارد اولیه می شد اما ادتا است.اندارد نیست و بعد از تهیه ی محلولی از آن باید تعیین ایارش کرد.

این اسید جامد سفید رنگ و محلول در آب معمولاً برای اتصال یون های آهن و کلسیم است.فاده می شود.  ادتا دی سدیم . به شکل برخی از انواع نمک ها مانند سدیم کلسیم ادتات و تترا سدیم EDTA تولید می شود. این نوعی اسید است. که در کاربردهای زیست شناسی مولکولی است.فاده می شود.



( Sale, product ) `s other In Islamshahr