Acetic acid In Pakdasht ( Sale, product )

Acetic acid-1
Acetic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در قرن سه پیش از میلاد, فیلسوف یونانی به نام نئوفراستوس عنوان کرد که سرکه می تواند بر روی فلزات اثر بگذارد تا از واکنش آن رنگدانه های مورد نیاز در کار هنری ایجاد شود که از این رنگدانه ها می توان به (کربنات سرب) و (زنگار مس) اشاره کرد که ترکیب رنگ سبز را به وجود می آورد.

بیشتر است.رهای است.ات، از است.الدهید با است.فاده از واکنش تیشچنکو تولید می‌شود. علاوه بر این، است.ات‌ها اتر به عنوان حلال برای نیترو سلولز، لاک اکریلیک، لاک الکل زدن به جداکننده‌ها و لکه‌های چوب است.فاده می‌شود. اول، مونومرهای گلیکول از اتیلن اکسید یا اکسید پروپیلن با الکل تولید می‌شوند، که سپس با اسید است.یک است.ری می‌گردند. سه محصول عمده عبارتند از

در حالت سرکه و نیز در نمک‌سود کردن سایر سبزیجات، محلول‌های اسید است.یکی (معمولاً ۵ تا ۸ درصد اسید است.یک، با درصدی که معمولاً بر حسب جرم محاسبه می‌شود) به‌طور مستقیم به عنوان یک چاشنی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. سرکه خانگی اغلب رقیق‌تر است. (۵ تا ۸ درصد اسید است.یک)، ولی در نمک‌سود کردن غذاها برای مصارف تجاری، محلول‌های غلیظ تری مورد است.فاده قرار می‌گیرد. میزان اسید است.یکی که در سطح جهانی برای تولید سرکه مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیاد نیست اما از دیر باز این ماده یکی از پرکاربردترین مواد در تولید سرکه بوده‌است.



( Sale, product ) `s other In Pakdasht