Citric acid In Pakdasht ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از آنجا که این ماده را می توان در شکل پودری تولید کرد، آن را در غذاهای خشک نیز مورد است.فاده قرار می دهند. این ماده یک جایگزین خشک برای آب لیمو یا سرکه در غذاهای خشک مانند نمک چاشنی، پودرهای طعم دهنده و ترشی است.. این ماده یک پودر کریستالی بی رنگ یا سفید است. و به طور عمده به عنوان یک ماده نگهدارنده اسیدی، طعم دهنده و نگهدارنده در غذاها و نوشیدنی ها است.فاده می شود. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان، پلاستیسایزر ودر مواد شوینده است.فاده می شود. اسید سیتریک در دو گرید خوراکی و تجاری موجود است.. از گرید خوراکی اسید سیتریک باید در صنایع غذایی است.فاده شود. برخی از فروشگاه ها این اسید را به صورت بسته های کوچک برای مصارف خانگی و غذایی می فروشند.

در نوشابه‌سازی برای ایجاد طعم ترش و مطبوع و نیز برای بازدارندگی فعالیت میکروبی و تنظیم اسیدیته به کار می‌رود. برای ایجاد طعم میوه‌ای و تنظیم pH در ژله‌‌ها، مرباجات و دسرها نیز از این اسید است.فاده می‌شود. در غذاهای منجمد، چربی‌ها و روغن‌ها با تنظیم pH و ایجاد کمپلکس نمک بین سیترات ‌ها و فلزات کمیاب به عنوان آنتی اکسیدان و نگهدارنده عمل می‌کند، به طوری که زمان نگهداری ماهی منجمد و فرآورده‌ های دریایی زیاد می‌شود.

اسید سیتریک در غذاهای کنسروی، از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. مهار رشد میکروبی تابعی از pH و عملیات حرارتی است.. قرار گرفتن در معرض گرمای بالاتر و pH پایین منجر به مهار بیشتر می شود. بنابراین است.فاده از آن برای پایین آوردن PH زیر٫ می تواند باعث کاهش گرما شود. در سبزیجات کنسرو شده، مصرف اسید سیتریک در گوجه فرنگی و پیاز بیشترین است..



( Sale, product ) `s other In Pakdasht