Isopropyl alcohol In Firozkooh Industrial City ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در فرمولاسیون صابون ها، داروهای کوچک کننده منافذ پوست، لویسون های دست و لوسیون های بعد از اپیلاسیون و موزدایی و لاک پاک کن ها ایزوپروپیل الکل کاربرد دارد. پدهای ضدعفونی کننده و اسپری های تمیز کننده ی مانیتورها، تخته های وایت برد و سطوح از ایزوپروپیل الکل به عنوان یک ترکیب آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده است.فاده می­شود. در بیمارستان ها نیز برای ضدعفونی کردن تجهیزات و شستن دست ها پیش از عمل های جراحی و هم چنین برای متوقف کردن خون ریزی های سطحی از ضدعفونی کننده های حاوی ایزوپروپیل الکل است.فاده می­شود. (study.com) (Bell-Young)

صفحه کلید کامپیوتر، ماوس و مادربرد با است.فاده از IPA می توانند با کمترین تلاش از شر آلودگی خلاص شوند. هنگام شروع تمیز کردن دستگاه الکترونیکی باید اقدامات احتیاطی خاصی انجام شود، مطمئن شوید که IPA که قرار است. روی وسایل الکترونیکی اسپری شود در دمای اتاق باشد، زیرا دمای بالاتر ممکن است. باعث ایجاد جرقه یا اثرات نامطلوب شود. از IPA خالص درصد در تمیزسازی دستگاه‌های الکترونیکی است.فاده کنید، زیرا غلظت‌های پایین‌تر محتوای آب بیشتری دارند و برای ابزارهایی که از برق برای عملکردشان است.فاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود.

شرکت کیمیا تجارت رازی در سال و با هدف تامین مواد اولیه شیمیایی صنایع زیربنایی کشور تاسیس گردید. این مجموعه با ایجاد یک زنجیره تامین و نمایندگی محصولات برندهای معتبر جهانی مفتخر است. که به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین منابع تامین کننده مواد شیمیایی کشور در زمینه رنگ، تینر، چسب و چاپ به شمار می‌آید.



( Sale, product ) `s other In Firozkooh Industrial City