Isopropyl alcohol In Shams abad Industrial City ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تجمع آب در گوش افرادی که زیاد به است.خر می روند سبب بروز درد، تسریع رشد باکتری ها و ایجاد عفونت می شود. ایزوپروپیل الکل به دلیل داشتن فشار بخاری بالاتر از آب در دمای اتاق و تبخیر سریع، در فرمولاسیون قطره های گوش به کار می­رود. است.فاده از این قطره ها پیش از شنا یا است.حمام، سبب عدم نفوذ آب در گوش حین آب تنی شده و بعد از خروج از است.خر به سرعت تبخیر می گردد. از جمله داروهایی که از ایزوپروپیل الکل در فرمولاسیون آن ها است.فاده می شود، لانزوپرازول، دی والپروئکس سدیم، پرفنازین، دکس متیل فنیدات و آلگرا د هستند.

اتانول به منظور ماده ضد عفونی کننده با درصد تا درصد مورد است.فاده قرار می گیرد. این دو الکل برای است.فاده به عنوان ضد عفونی کننده سطوح کاربرد مشابهی دارند اما برای ضد عفونی کردن پوست عملکرد یکسانی ندارند. این دو الکل با تغییر پروتئین و حل کردن چربی ها میکرو ارگانیسم ها را از بین می برد. اما تفاوت آنها در میزان آسیبی است. که به بافت های زنده پوست وارد کنند و ایزو پروپانول آسیب کمتری به پوست وارد کرده و سمیت کمتری دارد. به همین دلیل ایزو پروپانول درصد برای ضد عفونی کردن پوست مناسب تر است..

شماتیک یک فرآیند معمولی در هیدرتاسیون مستقیم پروپیلن در شکل () آورده شده است.. تفاوت اصلی بین فرآیندهای مستقیم و غیرمستقیم این است. که فشار بسیار بیشتری برای فرآیند هیدرتاسیون مستقیم لازم است.. هیدراتاسیون مستقیم پروپیلن فرآیند بهتری برای تولید ایزوپروپیلن است. زیرا از برخی مشکلات خوردگی و محیطی که در فرآیندهای هیدرتاسیون غیر مستقیم ایجاد می‌شود جلوگیری می‌کند.



( Sale, product ) `s other In Shams abad Industrial City