Barium chloride In Firozkooh Industrial City ( Sale, product )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اگر فرد تشنج کرده است. یا بیهوش است.، چیزی از طریق دهان به او ندهید، از باز بودن مجرای تنفسی فرد اطمینان حاصل کنید. فرد را به پهلو در حالی که سرش پایین تر از بدنش است. قرار دهید. القای است.فراغ نکنید. بلافاصله فرد را به بیمارستان منتقل کنید.

BaCl، کاملاً در آب محلول است. (همانطور که در مورد اکثر نمک های یونی وجود دارد)، که در حالت محلول خود به کاتیون های باریم و آنیون های کلرید تجزیه می شود. در دمای درجه سانتیگراد، حلالیت کلرید باریم در آب تقریباً برابر با ۵۸ گرم در لیتر است.. با این حال، حلالیت این ترکیب در آب وابسته به دما است.. در دمای درجه سانتیگراد، حلالیت آن، در آب برابر با ۵ گرم در لیتر است.. این ترکیب در

این ماده دی هیدرات در تصفیه فاضلاب، تولید تثبیت کننده هایPVC، روان کننده های روغن، کرومات باریم و فلوراید باریم است.فاده می شود.معمولاً به عنوان آزمایشی برای یون سولفات است.فاده می شود. از این ماده در آتش بازی نیز است.فاده می شود تا رنگ سبز روشن به خود بگیرد. با این حال، سمیت آن کاربرد آن را محدود می کند.در صنایع کلر-قلیایی، در ساخت لاستیک از این ماده است.فاده می شود.کلرید باریم همچنین به طور گسترده ای در تصفیه روغن، در صنعت کاغذ سازی است.فاده می شود.



( Sale, product ) `s other In Firozkooh Industrial City