Barium chloride In Pakdasht ( Sale, product )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کلرید باریم (BaCl) چیست؟ باریم کلرید (به انگلیسی : Barium chloride)، یک نمک معدنی است. که از کاتیون های باریم (Ba+) و آنیون های کلرید (Cl-) ساخته شده است.. به آن باریم موریات یا دی کلرید باریم نیز می گویند. این ماده جامد سفید رنگی است. که محلول در آب است. و رنگ زرد مایل به سبزی به شعله می دهد. فرمول شیمیایی آن، BaCl است..

در شرایط است.اندارد، این ماده به صورت یک ماده جامد بلوری سفید وجود دارد (همانطور که در بالا نشان داده شده است.). این ماده بی آب در یک ساختار بلوری متبلور می شود. با این حال، شناخته شده است. که فرم هیدراته این ماده دارای ساختار بلوری مونو کلینیک است..

باریم کلراید نمکی شیمیایی با فرمول شیمیایی BaCl و جرم مولی . g/mol است.. این ترکیب بر روی شعله آتش رنگ سبزی به آتش می‌دهد و این نشان دهنده وجود یون باریم است.. این ترکیب شیمیایی جز ترکیبات یونی به حساب می‌آید و به راحتی در آب حل می‌شود. این نمک شیمیایی ارزان قیمت است. ولی از طرفی است.فاده و کاربرد زیادی در صنعت و آزمایشگاه ندارد زیرا این ماده محدودیت هایی دارد و این محدودینت های به دلیل سمیت این ماده است.؛ زیرا باریم کلراید و سایر نمک های باریم، ضمن حل شدن در آب، محلول های بسیار سمی ای درست می‌کنند. در شکل زیر، شبکه کریستالی آن را مشاهده می‌کنید :



( Sale, product ) `s other In Pakdasht