Methylene Chloride In Islamshahr ( Sale, product )

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




متان دی کلراید از طریق است.نشاق و پوست به سرعت وارد بدن می­ شود. از آن­ جا که، متیلن بی کلراید به سرعت تبخیر و در هوا پخش می­ شود. بنابراین، این ماده، با تنفس به سرعت وارد بدن می شود. و در آنجا جذب می شود. کلراید متیلن جذب شده از طریق دو مسیر متابولیک متابولیزه می­ شود.

بر اساس کاربرد، بازار جهانی دی کلرومتان به دارویی، مواد غذایی و نوشیدنی ها، رنگ و لاک، تمیز کردن فلزات، ساخت مواد شیمیایی و فوم و سایر مواد تقسیم می شود. برنامه های دیگر شامل الکترونیک، فیلم های عکاسی و جوهر چاپ است.. تولید مواد شیمیایی و فوم، بیشترین سهم در آمد دی کلرومتان را به خود اختصاص می دهد. این امر به دلیل افزایش تقاضای بالای این ترکیب در فرآوری های شیمیایی و تولید فوم به دلیل عملکرد عالی و است.فاده گسترده در مواد شیمیایی ویژه است.. کشورهای آمریکا، هلند، سوئیس، بلژیک، فرانسه، ژاپن و هند بزرگترین تولیدکنندگان متیلن بی کلراید هستند.

برای است.خراج مواد شیمیایی لازم از گیاهان برای تهیه دارو مانند داروهای است.روئیدی، آنتی بیوتیک ها و ویتامین ها است.فاده می شود. است.فاده از دی کلرومتان برای ساخت متیلال داروسازی (ماده اولیه متیلال)، یکی دیگر از کاربردهای آن در داروسازی است..



( Sale, product ) `s other In Islamshahr