Calcium nitrate In Shams abad Industrial City ( Sale, product )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این ماده حاوی کلسیم و نیتروژن است. که مواد مغذی مورد نیاز گیاهان برای زندگی کردن هستند. کلسیم برای برخی از گیاهان قادر به تولید بذر، بسیار حیاتی است. و همچنین به گیاه کمک می‌کند تا میوه بهتر با ماندگاری بیشتر داشته باشد. کلسیم همچنین یک عنصر مهم در داخل سلول‌های گیاهی است. و مقدار مناسب کلسیم در یک گیاه سبب قوی شدن دیواره‌های سلولی گیاه شده و گیاه را از بیماری و ریختن برگ‌ها محافظت می‌کند. از نظر کشاورزان نیتروژن ماده مغذی اساسی مورد نیاز گیاهان است.. نیتروژن یک عنصر اساسی در تولید اسیدهای آمینه و کلروفیل است. و تأمین نیتروژن باعث سرسبزی و بهبود گیاهان می‌شود. این ماده می‌تواند به عنوان کود برای همه گیاهان مورد است.فاده قرار بگیرد، این ماده بسیار مفید و ضروری است..

نیترات کلسیم (Calcium Nitrate) یک ترکیب غیرآلی سفیدرنگ با فرمول  Ca(NO).HO، یکی از نمک های پر مصرف کلسیم است. که به صورت کریستال های شفاف سفید می باشد و به دلیل حلالیت بالای آن در آب بر خلاف سایر ترکیبات رایج کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم، مصارف زیادی خصوصا در کشاورزی دارد.

با توجه به مصرف عمده ی این ماده در حوزه های صنعتی شرکت تمادکالا فعال در حوزه ی فروش مواد شیمیایی، فروش نیترات کلسیم صنعتی و آزمایشگاهی و همینطور کود نیترات کلسیم به صورت جزئی یا عمده فعال است. و ارسال آن را به اقصی نقاط ایران را انجام میدهد.



( Sale, product ) `s other In Shams abad Industrial City