Potassium hydroxide In Shams abad Industrial City ( Sale, product )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




فروش و عرضه انواع مواد پایه شیمیایی و سورفکتانت و نانومواد شامل کیتوزان، نانوکیتوزان، انواع نانو مواد کربنی، نانو گرافن و مشتقات آن، نانولوله های کربنی تک دیواره و چند دیواره، کربن فعال، نانو ذرات مس، نانوذرات نیکل، نانودرات روی، نانوذرات دی اکسید سیلسیوم، نانوذرات دی اکسید تیتانیوم، نانوذرات منگنز و &#; با قیمت مناسب  و کیفیت عالی در مقادیر دلخواه توسط این شرکت صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و همچنین جهت ثبت سفارش به قسمت خرید محصول مراجعه نمایید.

هیدروکسید پتاسیم از قوی ترین بازها میان سایر مواد شیمیایی می باشد، ساختار آن شامل یک پیوند یونی مابین کاتیون فلزی پتاسیم و آنیون هیدروکسیل بوده و ساختمان آن به صورت کریستال لوزی وجه می باشد. جرم مولکولی هیدروکسید پتاسیم , و چگالی آن گرم بر سانتی متر مکعب می باشد.

این ماده قابل اشتعال نمی باشد اما در صورت تماس با فلزات مخصوصا به صورت مرطوب باعث خوردگی آنها و آزادشدن گاز هیدروژن می گردد و احتمال انفجار در این شرایط وجود دارد. شایان ذکر است. با توجه به آنکه واکنش هیدروکسید پتاسیم با آب گرمازا بوده، می تواند باعث مشتعل گردیدن اجسام قابل اشتعال در تماس با آن شود.



( Sale, product ) `s other In Shams abad Industrial City