Potassium carbonate In Firozkooh Industrial City ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




KCO از سالها قبل برای تولید شیشه و صابون مورد است.فاده قرار می گرفته است.. روش های امروزی به ویژگی های اصلی ترکیب مانند توانایی آن در انتشار گرما (اگزوترمیک) تکیه می کنند و این باعث می شود که این ماده به عنوان یک آب شیرین کن مفید باشد. خاصیت جاذب آب آن در صنایع آکروشیمی و محصولات بهداشتی و زیبایی کاربردهایی پیدا می کند. علاوه بر این به عنوان ماده خشک کننده برای فرآوری میوه و همچنین در فرمولاسیون جوهرها و تونرها ، ضد عفونی کننده ها و مواد تمیز کننده است.فاده می شود.

از جمله روشهای کمک های اولیه می توان به از بین بردن هرگونه لباس یا کفش در معرض آلودگی و شستن ناحیه در معرض تماس طولانی به مدت دقیقه اشاره نمود. همچنین در صورت تماس به صورت طولانی مدت است.فاده از ضدعفونی کننده و کرم مخصوص ضد باکتری راهکار موثری است..

کربنات پتاسیم که به نام نمک تارتار و معادل لاتیل آن Potassium Carbonate به شکل پوکربنات پتاسیم خوراکی و صنعتی،پتاس Potassium Carbonate در سفید رنگ بوده و دارای طعمی همانند نمک می باشد که به صورت محلول در آب و نامحلول در اتانول است.. این ماده از رطوبت پذیری بالایی برخوردار بوه و ظاهر فیزیکی آن به صورت خیس می باشد و دارای قدرت قلیایی بالایی می باشد.



( Sale, product ) `s other In Firozkooh Industrial City