Potassium carbonate In Pakdasht ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




با توجه به تمایل بالا این ماده در جذب رطوبت، به عنوان یک عامل خشک کن ملایم در صورت نبود عواملی همچون کلرید کلسیم و سولفات منیزیم است.فاده می گردد. این ماده مناسب جهت ترکیبات اسیدی نبوده اما از آن می توان به عنوان یک عامل رطوبت گیر در مواردی که میزانی ناخالصی اسیدی دارد است.فاده گردد. از این ماده در خشک کردن الکل ها، کتون ها و آمین ها نیز است.فاده می شود.

همچنین از این ماده در تولید کشمش است.فاده می گردد به طوری که ابتدا مقدار . کیلوگرم کربنات پتاسیم در لیتر روغن است.رالیایی ترکیب می گردد و پس از آن انگور برداشت شده از مزرعه را در آن فرو برده و آویزان میکنند تا خشک شود. است.فاده از این روش به گذشته های دور که در صنایعی همچون نساجی، صابون و تولید شیشه است.فاده می شد بر میگردد. همچنین از طریق حرارت دادن آن هیدروکسید پتاسیم تولید می گردید. از این ماده از دیرباز در پخت سریع نان ها نیز است.فاده می شد.

کربنات پتاسیم یکی از عناصر اصلی پتاس و نمک های ترش می باشد که از لحاظ قدمت این ماده با است.فاده از حرارت دادن پتاس در کوره و جداسازی ناخالصی و در نهایت باقی ماندن پودری سفید با دانه های ریز تولید می گردید. اولین تولید صنعتی کربنات پتاسیم به وسیله ساموئل هاپکینز در سال ثبت گردید و در اویل قرن به عنوان ماده موثر در نان های بزرگ است.فاده گردید.



( Sale, product ) `s other In Pakdasht