Potassium carbonate In Pakdasht ( Sale, product )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




فرمول شیمیایی آن KCo است. و به صورت یک پودر و کریستال شور مزه می باشد. این ماده همانند سایر نمکهای کربناتی دیگر بی خطر بوده و تمایل شدیدی به جذب آب از خود دارد. یکی از دلایل موثر است.فاده از این ماده در کودهای گیاهی قابلیت حفط آب و تقویت ساقه و ریشه می باشد و این ماده دارای است.فاده های فراوان و مفیدی در صنایع مختلف می باشد.

این ماده به صورت سفید رنگ و محلول در آب با قابلیت قلیایی بسیار بالا بوده و از واکنش هیدروکسید پتاسیم با دی اکسید کربن تولید می گردد. این ماده بسیار رطوب پذیر بوده و یه صورت جامد و خیس می باشد. با توجه به غیر سمی و غیر قابل اشتعال بودن آن بهتر است. از تماس مستقیم با چشم و پوست به دور باشد.

در صنایع غذایی کربنات پتاسیم در تولید ژله، غذاهای چینی، نودل، کیک، انواع شیرینی، کشمش سبز، پودر کاکائو و شراب مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین در سرامیک سازی، مواد منفجره، شیشه سازی، نساجی، شوینده های بهداشتی، کودهای شیمیایی، داروسازی، عکاسی، سفالگری، رنگ و جوهرهای چاپ، خوراک حیوانات، آتش خاموش کن ها و برای نرم کردن آب سخت به کار می رود. کربنات پتاسیم برای تولید سایر ترکیبات پتاسیم از جمله



( Sale, product ) `s other In Pakdasht