سپتیک تانک در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


مشخص است. که فعل و انفعال شیمیایی که درون این مخزن رخ میدهد. این انفعلات ضمن تجزیه جامدات به مایع، گازهایی همچون سولفید هیدروژن و گاز متان تولید می‌کند. این گازها چنانچه به درستی تخلیه نگردد باعث انفجارهای شدیدی خواهد گردید. لذا وجود ونت هدایت گازهای فوق یکی از اجزاء مهم در ساختمان گند انبار خواهد بود که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت.

به طور مثال چنانچه قیمت سپتیک مترمکعب در محل کارخانه واقع در تهران معادل میلیون تومان باشد ولی هزینه حمل از تهران تا تبریز معادل . میلیون تومان باشد، قیمت تمام شده سپتیک تانک مترمکعب برای شما . میلیون خواهد بود. در حالیکه چنانچه این سپتیک را از تبریز تهیه کنید و قیمت . میلیون هم به شما پیشنهاد شود بهمراه هزینه حمل هزار تومانی، قیمت تمام شده سپتیک تانک فاضلاب تبریز البته با جنس بدنه پلی معادل میلیون تومان خواهد بود.

شرکت مهندسی فرآب صنعت، با توجه به تجارب موفق کسب شده در هنگام راه اندازی صدها پروژه موفق در سراسر کشور، در حال حاضر توانسته است. با قدرت بیشتر و با بهره گیری از بهترین و بروز ترین خطوط تولیدی در ایران، به عنوان تامین کننده اول مشتریان و مصرف کنندگان این محصول به شمار آید که انواع مختلف تولیدی این شرکت عبارتند از :



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه