خریدوفروش بابکت در بومهن

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


مینی ترک دسته ای از لودرهای بابکت هستند که با سری MT مشهورند. ابعاد این لودر، کوچک بوده و در مکان هایی که کمبود فضای در دسترس، مشاهده می گردد، می توان به راحتی از آن است.فاده نمود. لودر مینی ترک در دو مدل MT و MT روانه ی بازار شد. در مدل MT محل قرارگیری کاربر بر روی زمین است.. اما در مدل MT تغییراتی به وجود آمده است. تا محل قرارگیری کاربر روی دستگاه باشد و کاربر بتواند بایستد. این دو مدل از نظر ابعاد نیز با یکدیگر کمی تفاوت دارد. در مدل MT ابعاد بزرگتری داشته و قسمتی از آن مربوط به محل قرارگیری کاربر می باشد.

فعالیت این شرکت در زمینه قیمت خرید فروش انواع مینی لودر بابکت ایرانی و خارجی ، فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی بابکت همراه با ارسال به سراسر ایران با فاکتور رسمی ، تعمیر و عیب یابی بابکت با اعزام تکنسین به محل شما و سرویس و نگهداری کلیه قطعات و تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و راهسازی و کشاورزی و شهرسازی ، ارائه مشاوره آنلاین در زمینه خرید مینی لودر بابکت می باشد. شرکت اطلاع گستر اطلس با برند ایران بابکت اصالت کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین میکند.

لودر های کوچک بابکت به جهت حمل و نقل مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه به وفور است.فاده می شوند. علاوه بر این، با لودرهای حفاری بابکت می توان حفاری های لازم به جهت ساخت و ساز را به راحتی انجام داد. یکی دیگر از کاربردهای این لودر در معادن خواهد بود. حمل سنگ و دیگر مواد با است.فاده از این نوع لودرها به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در سوله ها و انبار های کالا برای جا به جایی انواع کالا نیز می توان از لودرها بابکت کمک گرفت.



( خریدوفروش ) های دیگر