فروش بادام در شهر ری

almonds-1
almonds-2



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


اولین مرحله در تولید مارزیپن تجاری عبارت از تولید «لعاب خام» می باشد که تقریبأ حاوی ۵۵ بادام است.. بادام های شیرین (معمولا از نوع کالیفرنیایی) خرد شده و با مقداری از آجیل تلخ و شکر دانه دار مخلوط می گردند. سپس آب افزوده شده و مخلوط به یک لعاب صاف پالوده می شود. این کاهش اندازه ذرات ممکن است. از طریق است.فاده از یک آسیاب یا یک دستگاه تصفیه دارای سه غلطک صورت گیرد. در واقع است.فاده از دستگاه تصفیه دارای سه غلطک، لعاب کوتاه تر و خشن تری به دست می دهد که ویژگی صمغی بودن آن کمتر است..

از ارقام بادام ایتالیایی زود بازده می‌توان به درخت بادام تونو اشاره کرد که در دومین سال کاشت، نوبرانه خود را تولید می‌کند. این درخت، پربار، مقاوم و به صورت پیوندی و اصلاح شده تولید و به دست کشاورزان می‌رسد. علاوه بر باردهی بالا، باید به سازگاری بالای درخت بادام تونو در اکثر نقاط کشور ایران اشاره کرد. همین امر باعث پرفروش بودن این نهال در کشور ایران شده است..

البته نباید ارتقای تجهیزات کشاورزی، است.فاده از سیستم های مکانیزه و بهره‌گیری از دانش کشاورزی برای سازگارسازی بیشتر نهال بادام با محیط اطراف کشور را فراموش کنیم، زیرا این موارد تاثیر زیادی بر کیفیت میوه تولیدی و میزان باردهی باغ تجاری دارد. البته احداث باغ بادام صرف نظر از درآمد اقتصادی، فواید زیادی در زمینه ملی دارد. از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:



( فروش ) های دیگر