اجاره بالابر در شهر ری

lift-1
lift-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


بالابرهای آکاردئونی (Scissor) یا قیچی به انواع مختلفی مانند آکاردئون خودکششی، بالابرهای زنجیری و بالابرهای کابلی تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند اما ویژگی مشترک همه آنها قدرت بسیار بالا و ایمنی زیاد است..

آمارها نشان داده است. که حدود درصد از مرگ‌ومیرهای ساختمانی ناشی از حوادث بالابرها هستند. خطراتی که در این زمینه وجود دارد شامل برق‌گرفتگی، نقص فنی، سقوط افراد یا اشیا، برخورد با سقف یا اشیا و برخور‌د با گوشه‌های نوک‌تیز است.. با توجه به این قضیه، لازم است. موارد ایمنی را رعایت نماییم.

نکات ایمنی لازم است. قبل از شروع کار و همچنین در حین انجام کار رعایت شوند. این موارد به‌طورکلی شامل بازدید و  چک کردن روزانه قطعات و اجزا دستگاه، خطر سقوط بار یا افراد، بررسی منطقه ازلحاظ وجود موانع، گودال، بررسی ارتفاع سقف در محیط‌های سربسته، دور کردن افراد از محل کار، خطرات برق‌گرفتگی و برخورد با سیم و کابل‌های هوایی، است.فاده نادرست از دستگاه، احتمال برخورد با ساختمان و موانع نوک‌تیز، حمل بار بیشتر از حد مجاز دستگاه است..



( اجاره ) های دیگر