مشاوره و اجرا برشکاری و خمکاری در پردیس

Cutting and bending-1
Cutting and bending-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد. گروه صنعتی آهن پارس با دارا بودن کادری مجرب از مهندسین و متخصصان آمادگی ارائه انواع خدمات مشاوره، طراحی و بازرگانی در زمینه های صنعتی و ساختمانی را دارد.

خمکاری ورق های فلزی یکی از عملیات بسیار پرکاربرد در صنعت است.. برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … است.فاده می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی عملی مکانیکی است. که در آن به ورق فشار وارد شده و باعث خم و زاویه‌دار شدن آن می‌شود. خمکاری ورق‌های فلزی روش‌های گوناگونی دارد.با توجه به مواردی چون جنس ورق، ضخامت آن، طرح مورد نظر برای خم کردن و میزان خمش، باید روش مناسب را انتخاب کرد. همچنین با توجه به جنس ورق فلزی باید مشخص کرد که خمکاری ورق‌های فلزی به صورت گرم اجرا شود یا به صورت سرد و در دمای پایین انجام شود. اگر کربن موجود در ورق فلزی مقداری بیش از . درصد باشد، قابلیت خمکاری این ورق ها کاهش می یابد و برای خم کردن، باید ابتدا آن‌ها را گرم کرد.

شکل نهایی ورق خم شده نیز بستگی به شکل سنبه و پانچ دارد. سمبه و پانچ در یک دستگاه پرس برک طبق شکل قطعه مورد نیاز تغییر می کنند. ممکن است. ورق فلزی پس از خمکاری نیاز به پرداخت داشته باشد که توسط دستگاه های مخصوص انجام خواهد شد یا ممکن است. لبه های کار به وسیله پرس برک پانچ شوند تا نیاز کمتری به پرداخت داشته باشیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر