خریدوفروش بیل مکانیکی در شهر ری

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.


در شیبهای حدود درصد امکان کار دقیقتر و اطمینان بخش تر نسبت به سایر مدلهای بیل مکانیکی را داراست و  همچنین سرعت آن از تا . کیلومتر بالاتر نمی رود.  برای انتقال آن به محل عملیات عمرانی باید از تریلر است.فاده کرد. در عملیات های خاکی موفق تر از سایر انواع بیل ها است..

از دراگلاین در عملیات گودبرداری  و عملیات حفاری در زمینهای وسیع و با سختی کم  ، حفاری در روی خاکستر، زغال سنگ یا دیگر مواد سبک، گودبرداری کانالهایی که نیاز به برآمدگی اطرافش نداشته زاویه کناره های کانال دارای اندازه های طبیعی باشد ، عملیات حفاری در فاصله های دور تا حدود  ۵ تا متر دورتر از ماشین، درخاکهای ناپایدار که امکان نزدیک شدن ماشین بـه محـل حفـاری وجود نداشته باشد و عملیات حفاری زیر آب و انجام عملیات حفاری در سطوح بالاتر از سطح اتکاء ماشین تا سطوح خیلی پائینتر از سطح اتکاء ماشین است.فاده می شود.

بیل مکانیکی زمانی که برای اولین بار وارد عرصه صنعت شد شبیه به یک تراکتور به نظر می آمد که حالا دارای یک بازو شده است.. به تدریج با قرار گرفتن سیلندرهای بیشتر بر روی موتور این ماشین پیشرفت خارق العاده ای رقم زده شد. با گذشت بیش از سال از تولید اولین ماشین بیل در جهان، این دستگاه پرکاربرد تا به امروز تبدیل به یک رکن اساسی در صنعت و نیز بسیاری از پروژه های ساخت و ساز شده است.. ساخت این دستگاه با گذشت زمان به روزتر شده و است.فاده آسان از آن نیز میسر گشته است..



( خریدوفروش ) های دیگر