اجاره تاور کرین در بومهن

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


از دهه اولین جرثقیل برجی به جهان معرفي شد تا فرصتي براي برج سازان باز كند. آرتور لوب اولين طراح تاوركرين بود كه اين دستگاه را با بالاتنه چرخان و یک بازوی زینی به شکل و یک قلاب جلویی طراحي كرد.اين اولين تاوركريني بود كه با قابليت بالا بردن متر ارتفاع،توانست هتل دو ویل در Villeurbanne، فرانسه را بسازد.

يكي از موارد مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا قابلیت حرکت آنهاست. يك مقايسه مي توان فهميد كه برخي تاوركرين ها ميزان حمل بار متفاوتي دارند كه بايد در نظر گرفته شود.انواع تاوركرين ها داراي ظرفيت هاي مختلفي در حمل بارهای سنگین در ارتفاعات مختلف دارند كه هر پروژه ساختماني بايد براساس نياز خود آن را سفارش دهد.

از جمله مهم‌ترین و پر کاربردترین ویژگی‌های مدل متحرک را می‌توان شعاع عملکرد گسترده آن دانست. این ویژگی باعث می‌شود که این محصول بتواند در قسمت‌های مختلف یک پروژه ساختمانی کار کند و بارها را جا به جا نماید. این مدل از دستگاه



( اجاره ) های دیگر