خریدوفروش تاور کرین در شرق تهران

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


سازندگان اين نوع جرثقيل هاي سنگين را تاوركرين ناميدند.زيرا كه دارای طراحی منحصربفرد چهارگوش مدولار بود.این طراحی مدولار از مهار و بازوی بسیار کوتاه برای بازار ساخت و ساز ماستفاده مي كند و بیش از حداکثر واقعی تن وزن را مي تواند حمل كند.هم اكنون،انواع طرح‌های تاوركرين ها با ظرفیت بالا پیشرو در صنعت ساختماني هستند. 

تاوركرين هاي مسافرتی اغلب در پروژه هایی است.فاده می شود که نیاز به جابجایی منظم تجهیزات برای بلند کردن است.. تاور کرین مسافرتی بر روی مسیري با ریل نصب می شوند. ریل ها به جرثقیل اجازه می دهد تا به صورت افقی حرکت کند.در صورت است.فاده از این نوع جرثقیل، باید مطمئن شوید که محل پروژه به اندازه کافی صاف باشد تا جرثقیل بتواند حرکت کند درغير اينصورت ممكنه جرثقیل واژگون شود.

جرثقیل برجي تاپسون،در چین به عنوان سنگين ترين تاوركرين جهان ساخته شده است..كه محدودیت حمل وزن تا تن را در حداكثر ۸ متر قادر به بلند كردن هستند.این تاوركرين مطمئناً یک شگفتی مدرن است. كه  در دسته سنگين ترين تاوركرين هاي جهان قرار دارد.با این حال،قدرت بلند کردن آن به وضوح رکورد جهانی سنگین ترین تاوركرين جهان را زده است..که در صنعت كشتي سازي كاربرد گسترده اي مي شود.



( خریدوفروش ) های دیگر