خریدوفروش تله هندلر در بومهن

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


یکی از مهمترین جنبه های کار با تله هندلر توجه به ظرفیت بار تحت شرایط مختلف است..برخلاف لیفتراک، وزن باری که یک تله هندلر می تواند حمل کند توسط برخی عوامل از جمله زاویه بوم، گسترش بوم، نوع اتصال بالابر مورد است.فاده و سرعت باد تعیین می شود.ظرفیت بار بر اساس این عوامل می تواند چندین هزار کیلوگرم متغیر باشد.

بدون شک شرکت Bobcat اولین چیزی را که برای تولید محصولات خود و تله هندلر در نظر گرفته، راحتی مصرف‌کنندگان این محصول است.. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید. که چه چیزی سبب راحتی است.فاده از این محصول شده است.؟ در جواب باید گفت طراحی مبتکرانه کابین این وسیله کلید اصلی راحتی است.فاده از این ماشین به نظر می‌رسد.

فرمان عقبی که در اکثر کابین‌های تله هندلر وجود دارد برای انجام پیچ‌های محکم با انتخاب گزینه فرمان دایره‌ای مفید است..اپراتور همچنین ممکن است. از فرمان "جلو" (دو چرخ) است.فاده کند یا گزینه فرمان "خرچنگ" را انتخاب کند که در آن هر چهار چرخ در یک جهت حرکت می کنند و امکان حرکت مورب را فراهم می کند.



( خریدوفروش ) های دیگر