فروش تله هندلر در پردیس

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


این دستگاه که به آن لیفتراک بوم تیراندازی، لیفتراک تلسکوپی، لیفتراک تلسکوپی چندکاره، بالابر بازویی بوم، لیفتراک تلسکوپی چرخ، لیفتراک دستی و ... نیز گفته می شود، تجهیزات بسیار قدرتمندی هستند.به عنوان مثال، می توانید یک پلت فرم به انتهای تیر متصل کنید تا افراد و مصالح را به مکان بالاتری ببرید تا عملیات تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز مجتمع را با خیال راحت به پایان برسانید.شما می توانید از چنگال های پالت برای بارگیری و تخلیه محموله ها است.فاده کنید، این می تواند راندمان بارگیری و تخلیه را تا حد زیادی افزایش دهد.برای تمیز کردن صفحه تبلیغاتی LED و شیشه های چاه بیرونی و غیره می توانید از یک جارو متصل شده است.فاده کنید.

تله هندلر TL. بابکت، همانند دیگر مدل‌های تله هندلر، یک گیربکس هیدرواستاتیک سنگین دارد که امکان حرکت روان و دقیق با سرعت کم را برای وسیله فراهم می‌کند. البته توجه داشته باشید که این مدل از تله هندلر در صورت لزوم و نیاز، می‌تواند سریع‌تر و سخت‌تر نیز کار کند. این نکته را در نظر داشته باشید که جعبه‌دنده تعویض خودکار تله هندلر بابکت TL.، گشتاور و سرعت موتور را متناسب با کار، به صورت مطلوب برای ما تنظیم می‌کند.

دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.



( فروش ) های دیگر