خط بازيافت تاير خودرو در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Car tire recycling line-1
Car tire recycling line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


محصولات نهایی در بازیافت لاستیک عبارتند از کربن سیاه، سیم لاستیک بازیافتی، سیم فولادی ، نخ لاستیک و گرانول  را می توان در بسیاری از مناطق، بسته به وضعیت بازیافتی لاستیک و نوع کاربرد آن است.فاده کرد.  برخی از کاربردهای بازیافت لاستیک عبارتند از:

جهت بهبود خواص آسفالت و بتن - تولید انواع کفپوش جهت پیاده رو ها ، منازل و سالن های ورزشی - پارک های بازی کودکان - کاربرد های خاص صنایع نظامی - عایق کاری و تولید ورق های عایق برای لوله های انتقال - ترکیب با فوم پلی اورتان برای تولید عایق - محصولات قالب گیری شده لاستیکی مانند انواع دزدگیر ها ، قطعات لاستیکی ، انواع ضربه گیرها ، پوشش سطحی گاوداری ها ، پیست های اسب دوانی ، زمین های تنیس ، سالن های ورزشی ، زمین های فوتبال با چمن مصنوعی که بخش کوچکی از موارد است.فاده محصولات تولید این صنعت می باشد.

این صنعت ابتدا در امریکا و سپس در سایر کشور ها از جمله کشور عزیزمان ایران متولد شد. در ابتدا بعضی از لاستیک های فرسوده را روکش کرده و مورد است.فاده مجدد قرار دادند . در نهایت یا ساخت تجهیزات لازم کلیه لاستیک های فرسوده قابل بازیافت و مصرف مجدد در صنایع مختلف قرار گرفت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه