خط توليد درب و پنجره UPVC در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

UPVC door and window production line-1
UPVC door and window production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


برچسب ها :ماشين آلات ساخت درب و پنجره هاي يو پي وي سي ، فرآيند توليد ، دستگاه CNC ، ماشين آلات CNC  ، خط توليد پروفيل UPVC ، دستگاه جوش چهار سر ، خط توليد شيشه دو جداره ، ماشين آلات شيشه دو جداره،خط توليد پنجره دو جداره UPVC|ماشين آلات ساخت درب و پنجره دو جداره UPVC|دستگاههاي مونتاژ درب و پنجره دو جداره UPVC

پنجره های یو پی وی سی به دلیل ساختار مواد اولیه ای که دارند (غلظت کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال) مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش دارند. احتمالا با من موافق هستید که این ویژگی چه قدر می تونه در زمان های حساس و شرایط بحرانی حایز اهمیت باشه.

خب وقتش رسیده که به ویژگی های پنجره های یو پی وی سی بپردازیم و کاملا درک کنیم که چرا هر روز به تقاضا برای این محصول بیشتر می شود و به طبع آن ، بازار کار آن گسترده تر. خیالتون راحت باشه ما تمامی ویژگی های اون رو براتون بررسی می کنیم به طوری که حتی کوچک ترین مطلبی جا نیفته.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه