خط توليد شيشه دو جداره،سکوريت در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Double-glazed glass production line, Skorit-1
Double-glazed glass production line, Skorit-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


پس از تزریق گاز آرگون، برای اطمینان از خارج نشدن گاز، حفره‌های شیشه دوجداره را با سوپاپ‌های اطمینان بسته و چسب زنی ثانویه را انجام می‌دهیم. در این جا پروسه دوجداره کردن شیشه‌ها به آخر رسیده و آماده نقل و انتقال به منظور نصب در درون پنجره‌های دوجداره می‌شوند.

گروه صنعتی سپیانی فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی شروع کرده و تاکنون توانسته است. پروژه های موفق زیادی در صنایع مختلف از سراسر ایران و کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان و ترکیه را به انجام رساند.

قطر شیشه های دوجداره حتی الامکان بیش از میلیمتر (ضخامت میلیمتر ایده آل است.) و حتما با ترکیب و میلیمتر لایه درونی و برونی تولید شود بین دو شیشه ها است.فاده از اسپیسرهای آلومینیومی مرغوب و حتی الامکان با روش بندینگ ( عدم برش اسپیسرها در گوشه ها و به صورت خم ) فضای عایق ایجاد شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه