خط توليد لوله پلي اتيلن و پلي پروپيلن PE - PP در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

PE-PP polyethylene and polypropylene pipe production line-1
PE-PP polyethylene and polypropylene pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


خط تولید لوله های پلی اتیلن شرکت کوشا ماشین سپاهان برای تولید لوله های پلی اتیلن (PE) در سایزهای مختلف جهت است.فاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی،شبکه های فاضلاب، شبکه های گاز رسانی، سیستم های آبیاری و تحت فشار(قطره و بارانی) و .. متناسب با درخواست تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن (PE) ،تولیدکنندگان ماشین آلات پلیمری و صنعت گران گرامی ساخته می شود.

وان های وکیوم و خنک کننده مدل KMS دارای درب وکیوم از جنس شیشه سیکوریت با طرح کوشا ماشین سپاهان (KMS) می باشند که قبلیت دید داخل وکیوم را دارا می باشند و همچنین به صورت مورب کار گذاشته می شوند. همچنین لاستیک درب وان ها (نشت بند یا نوار درب وان) از جنس سیلیکون می باشد.شکل ظاهری وان ها به صورت گرد و چندضلعی طبق مدل KMS ساخته می شود.

خط تولید لوله های پلی پروپیلن مدل KMS برای تولید لوله های پلی پروپیلن (PP) جهت است.فاده در سیستم های تخلیه ی شیمیایی، انتقال آب، توزیع آب گرم و سرد، فرآیندهای صنعتی و&#; در دو مدل پرسرعت و معمولی متناسب با درخواست تولیدکنندگان لوله های پلی پروپیلن (PP) ،تولیدکنندگان ماشین آلات پلیمری و صنعت گران گرامی ساخته می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه