خط توليد لوله کروگيت تک و دوجداره در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Production line of single and double-walled Crogit pipes-1
Production line of single and double-walled Crogit pipes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


لازم است. که لوله های فاضلابی در طول است.اندارد (معمولا متری) بریده شوند. توصیه می گردد که لوله های فاضلابی به صورت شاخه ای بسته بندی شوند. با توجه به درجه سفتی حلقوی و ضخامت لوله نوع اره انتخاب می شود. یک برش عمود بر محور لوله بدون پلیسه زیاد معیار ارزیابی عملکرد واحد برش می باشد. معمولا اگر اره با کاروگیتور تنظیم نباشد ممکن است. ئبرشی غیر متقارن ایجاد کند این حالت مخصوصا زمانی که لوله با نر و مادگی در دو انتها تولید شده باشد بسیار اهمیت می یابد.

تولید چنین لوله هایی نیازمند دو نوع حرکت می باشد: اول حرکت چرخشی مندرل که باعث پیچیده شدن مذاب به دور آن می شود. دوم، حرکت نسبی محوری مندرل و اکسترودر که باعث پیچیده شدن مذاب در طول مندرل می شود. با تنظیم و تغییر این دو سرعت و زاویه پیچش شکل نهایی لوله دو جداره تغییر می کند بدون اینکه اندازه اسمی لوله تغییر یابد. سیستم های ایجاد کننده این دو نوع حرکت می بایست قابلیت ایجاد سرعت های متفاوت را داشته و در طول فرآیند یک سرعت یکنواخت ایجاد کنند.

دستگاه کاروگیتور متشکل از مجموعه ای از قالب های متحرک است. که وظیفه شکل دهی جداره خارجی لوله را بر عهده دارند. قالب ها از سر دای، جداره بیرونی تشکیل شده را در بر گرفته و طی یک مسیر مشخص به آن شکل می دهند و سپس در انتها لوله را رها کرده و به ابتدای خط باز می گردند. جهت قرار گیری قالب های شکل دهنده می تواند عمودی یا افقی باشد که در حال حاضر نمی توان مزیتی برای یکی از آن دو قائل شد. جنس قالب ها به علت وزن سبک و انتقال حرارت خوب معمولا از آلومینیوم می باشد. هرچه قطر لوله تولید شده بیشتر شود، تعداد قالب های متحرک کمتر می شود. شکل زیر نمای کلی واحد شکل دهی کاروگیت را نشان می دهد. الزم است. که لوله بعد از خروج از کاروگیتور به  اندازه کافی خنک شده باشد به طوری که بتواند شکل و ابعاد خود را حفظ کند..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه