خط توليد لوله HDPE با جدار داخلي سيليکون در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

HDPE pipe production line with silicone inner wall-1
HDPE pipe production line with silicone inner wall-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


از آن زمان به بعد، اکسترودرها با نسبت طول به قطر بیشتری ساخته شدند و مقادیر با نسبت طول به قطر تا به است.اندارد صنعت تبدیل گردید.مواد بعد از ذوب شدن از یک قالب (دای) رد میشود تا شکل اولیه یک لوله توخالی را بگیرد. در این مرحله پلیمر به شکل لوله درآمده، اما به دلیل مذاب بودن باید خنک شود تا شکل لوله ای را حفظ کند؛ بنابراین مواد از کالیبراتور و سپس تانک خلا عبور میکنند.

مشکلات مرتبط با لوله کشی گاز می تواند به تنزل کیفیت هوا، حریق و حتی انفجار منجر شود. قبل از آن که سیستم حرارتی خود را برای فصل سرما فعال کنید، است.خدام فردی حرفه ای را مد نظر قرار دهید تا آن را بررسی کرده و تعمیرات لازم را برای جلوگیری از بروز حادثه انجام دهد.

HDPE در گذشته به عنوان ماده اولیه جایگزین در صنعت لوله مورد است.فاده قرار میگرفت. اما لوله HDPE در حال حاضر در نسل چهارم توسعه خود است. و یک تغییر اساسی در است.فاده از آن در سراسر جهان رخ داده است.. امروزه HDPE دیگر یک گزینه جایگزین نیست و در پروژه های صنعتی کوچک و بزرگ از آن است.فاده میشود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه