خط توليد لوله PP ، لوله محافظ کابل برقMPP در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

PP pipe production line, MPP electric cable protection pipe-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


کوپله کردن فرآیند گرم شدن انتهای لوله PVC و بزرگتر شدن قطر آن با است.فاده از قالب است.. انتهای بزرگ شده را کوپله یا مادگی می نامند. انتهای دیگر که بدون تغییر است. را نری می گویند. فرایند کوپله را با دستگاهی به نام کوپله کن انجام می دهند. در این فرآیند اتصال دو لوله  بین نری و مادگی  بسیار مهم است.. چرا که اگر به اندازه کافی محکم نباشد ممکن است. آب از آن نشت کند یا خاک به آن نفوذ کند. برای اتصال دو شاخه از تکنیک های مختلفی است.فاده می کنند. از جمله این تکنیک ها است.فاده از چسب pvc است. که با است.فاده از این چسب قسمت نری و مادگی محکم به هم چسبیده شده و متصل می شوند. این روش محبوبترین و ساده ترین روش برای اتصال دو لوله به یکدیگر می باشد. ( در ادامه انواع تکنیک ها را توضیح خواهیم داد.)

استفاده از جهت گیری مولکولی بر روی PVC تمام خصوصیات مکانیکی این ماده را بدون است.ثنا بهبود می بخشد. بنابراین PVC-O که از این ویژگی است.فاده میکند، به ماده ای بسیار مقاوم برای تولید لوله های PVC-O تبدیل می شود که با تأثیرات منظم نمی توان به راحتی آن را از بین برد.

فرسودگی بر اثر  سایش یا ساییدگی زمانی رخ می دهد که همراه مواد اولیه، ریز دانه‌های ساینده وارد سیلندر شود این ریزدانه‌ها هنگامی که توسط ماردون به جلو رانده میشوند، باعث به وجود آمدن ساییدگی در ماردون می شوند. جنس این ریز دانه ها معمولا فلزی است. و  از فلزات پودر شده تشکیل می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه