خط توليد لوله PVC نرم تقويت شده با نخ در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Soft PVC pipe production line reinforced with thread-1
Soft PVC pipe production line reinforced with thread-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


انواع بسیار متنوعی از خاک رس وجود دارد که ترکیبی از آلومینو-سیلیکات هیدراته به همراه مقادیر متفاوتی از اکسید آهن،  پتاسیم و تیتانیوم هستند. از بین انواع مختلف خاک رس تنها کائولین که با نام خاک رس چینی نیز شناخته می‌شود، کاربرد گسترده‌تری در پی وی سی دارد که به صورت کائولین آسیاب شده یا کائولین کلسیته شده است.فاده می‌شود.

    ۵. اکسترودر دارای سیلندر و ماردون (screw) است.، مواد خام از طریق هاپر وارد سیلندر شده و توسط المنت هایی که در مناطق مختلف سیلندر قرار گرفته اند، ذوب می شوند، این مواد مذاب با چرخش ماردون همگن و فشرده شده و به طرف جلو هُل داده می‌شوند.

مواد با پایه پلیمر و پی وی سی اغلب خاصیت اشتعال داشته که می‌تواند باعث آتش سوزی شود؛ به همین دلیل از ترکیباتی که این خاصیت را خنثی کند، است.فاده می‌کنند. ضد شعله ماده‌ای است. که برای جلوگیری از آتش سوزی و پراکنده شدن آن است.فاده می‌کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه