خط توليد ورق فوم XPS توسط گاز CO2 در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

XPS foam sheet production line by CO2 gas-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


در مورد پایایی و دوام عایق ها و تجزیه نشدن آن ها در دراز مدت نگرانی هایی وجود داردکه عایق حرارتی پلی است.ایرن اکسترود شده xps سینرژی در طول زمان به عناصر سازنده تجزیه نخواهد شد و از نظر شیمیایی و فیزیکی در طول زمان ثابت خواهد ماند و در برابر باکتری ها و قارچ ها مقاوم است.. همچنین مواد سازنده عایق حرارتی xps هیچ گونه حساسیت و آلرژی به دنبال نخواهد داشت.

مقاومت حرارتی در هر اینچ (R-value بر اینچ) در واحد SI و واحدهای دیگر در جدول زیر داده شده است.. در عمل، مقاومت حرارتی عایق ها با روش های مختلف به دست می آیند. مقادیر زیر تقریبی است. و براساس میانگین ارقام بدست آمده از روش های مختلف می باشد. عایق های مختلف بر اساس مقدار مقاومت حرارتی در جدول مرتب شده اند.

در این روش سطح اولیه که معمولا از جنس بتن است. با ورق‌های عایق XPS با ضخامت مناسب پوشانده شده و بر روی آن ملات سیمانی با ضخامت کم اجرا می‌شود. در نهایت پوشش نهایی مانند پارکت بر روی آن قرار می‌گیرد.در ساختمانهای تمام شده نیز می‌توان با این روش ساختمان را بازسازی و مصرف انرژی آن را پایین آورد. ضمنا ممکن است. به دلیل تفاوت های موجود در سازه و یا نوع پوشش نهایی که در واحدها است.فاده میشود، جزییات عایقکاری و مصالح مورد است.فاده تغییراتی کند ولی در اصول و کلیت کار به همین شکل است. که در بالا توضیح داده شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه