خط توليد ورق کامپوزيت چوب پلاست بادولايه PP در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

The production line of wood-plastic composite sheet with PP layers-1
The production line of wood-plastic composite sheet with PP layers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


از آنجايي که فيلر مورد است.فاده در اين کامپوزيت الياف و پودر سلولزي است. که به شدت آبدوست هستند ؛ رطوبت گيري وخشک کردن جهت رسيدن به خواص مکانيکي مطلوب اهميت بسزايي دارد ، زيرا عدم رطوبت گيري مناسب نه تنها مانع از اختلاط خوب ذرات چوب و پليمر مي‌شود بلکه بعد از فرآيند نيز به دليل حضورآب در سطح مشترک چوب وپليمر ، چسبندگي بين چوب و پليمر کاهش مي يابد، رطوبت موجود در چوب در حين فرآيند تبخير شده وباعث ايجاد يک فوم نامنظم وايجاد حفره و نقص درقطعه توليدي و نهايتا موجب کاهش خواص فيزيکي و مکانيکي قطعه توليدي و کاهش شديد عمر مفيد محصول مي شود همچنين به‌دليل افزايش فشار  ممکن است. سبب انفجار در ماشين اکسترودر ‌گردد.

چوب پلاست به دليل ويژگي هاي منحصر به فردي که دارد زمينه کاربرد آن بسيار متنوع و گسترده مي باشد. محصولات توليدي از اين کامپوزيت ها مورد مصرف بخش هاي مختلفي از قبيل ساختمان سازي، دکوراسيون و روف گاردن (باغبام)، تراورس راه آهن، کشتي سازي (عرشه)، قالبهاي پنجره و... مي باشد. وود پلاست ترکيبي از يک پليمر طبيعي و يک پليمر مصنوعي مي باشد که به دليل مقاومت بسيار زياد و تنوع رنگي محصول و همچنين سبکي وزن آن کاربرد کنوني آن بيشتر به مواردي همچون تزئين کردن، روکش کاري کف حياط، نماي ساختماني و باغ بام (روف گاردن) مربوط مي شود. از آنجايي که کامپوزيت هاي چوب پلاست ترکيبي از الياف طبيعي چوب به عنوان مهمترين و بيشترين عنصر تشکيل دهنده آن و مواد پلاستيکي با درصد کمتري نسبت به چوب مي باشد. لذا مي توان به خواص مورد نظر مصرف کننده از قبيل مقاومت در برابر آتش (عدم اشتعال و اصطکاک)، عايق صوتي مناسب، است.حکام و عدم شکنندگي آن به سهولت، مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش (عدم رنگ پريدگي)، مقاومت بسيار بالا در برابر شرايط مختلف آب و هوايي، قابليت ميخکوبي و اره کاري، مقاوم در برابر ترک و شکاف، مقاوم در برابر جوندگان موذي و همچنين جلبک، قارچ، انگل، ضد خوردگي و پوسيدگي و از همه مهم تر نصب راحت و آسان اشاره نمود. بنابراين چوب پلاست را ميتوان جايگزين مناسبي براي چوب دانست.

جهت اختلاط عموما ازاکسترودرهاي دوپيچه استفاده مي شود نوع همسو گرد اختلاط بهتري را ايجاد مي کند اما تنش برشي ايجاد شده در آن بالاست، لذا معمولا براي مواد حساس به برش مانند PVC استفاده نمي شوند زمان اقامت در نوع همسو گرد بالاتر از نوع نا همسو گرد است. زيرا بيشتر جريان مواد در انتقال ازيک پيچ به پيچ ديگر صورت مي گيرد اين مساله سبب اختلاط بهتر و توزيع زمان اقامت پهن‌تر مي‌گردد نماي شماتيک الگوي جريان مواد در داخل اکسترون در شکل ذيل به خوبي  نشان داده شده است. . همانطور که در تصوير شماره () مشاهده مي‌شود در اين اکسترودر ها مواد از يک پيچ به پيچ ديگر در مسيري به شکل    منتقل مي شوند بدون اينکه کمترين احتمال ماندگار شدن موضعي وجود داشته باشد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه