خط توليد پنل کامپوزيت آلومينيوم و پلاستيک ACP در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

ACP aluminum and plastic composite panel production line-1
ACP aluminum and plastic composite panel production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


DERACP با بیش از سال تجربه تولید کننده حرفه ای پانل کامپوزیت آلومینیوم پلاستیک است.. DERACP در سال تاسیس شد ، و متخصص در مصالح ساختمانی ، مانند پانل های کامپوزیت موج دار آلومینیوم (ACCP) ، پانل های کامپوزیت آلومینیوم (ACP) ، کویل آلومینیوم روکش دار رنگی و غیره است..

به عنوان نوع جدیدی از مواد تزئینی ، صفحه کامپوزیت آلومینیوم-پلاستیک (که به آن پلاک آلومینیوم-پلاستیک نیز معروف است.) یکی از متداول ترین مواد برای ساخت تابلو و صفحه های کف است.. این ماده با بیشترین احتمال است.فاده در تولید سر درب در حال حاضر است.. مزایای سر درهای صفحه پلاستیکی آلومینیومی به شرح زیر است.: رنگ یکنواخت ، وزن سبک ، مقاومت در برابر ضربه ، صاف و صاف ، جامد و با دوام ، نگهداری آسان ، پردازش آسان ، ضد شعله و غیر سمی.

به عنوان نوع جدیدی از مواد تزئینی ، صفحه کامپوزیت آلومینیوم-پلاستیک (که به آن پلاک آلومینیوم-پلاستیک نیز معروف است.) یکی از متداول ترین مواد برای ساخت تابلو و صفحه های کف است.. این ماده با بیشترین احتمال است.فاده در تولید سر درب در حال حاضر است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه