خط تولید لوله پنج لایه کامپوزیت آلومینیوم PERT در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

PERT five-layer aluminum composite pipe production line-1
PERT five-layer aluminum composite pipe production line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


در کنار بازرسی‌هایی که روی همه محصولات انجام می شود، محصولات به صورت نمونه و تصادفی در آزمایشگاه آزموده می‌شوند تا از این طریق از کیفیت محصول نهایی اطمینان حاصل شود. در حال حاضر دستگاه های تست هیدرواستاتیک، تست ترموسایکلینگ و تست اورینگ برای انجام آزمون‌های لازم بر شیرآلات و اتصالات مورد است.فاده قرار می‌گیرند. دستگاه تست فشار قادر به انجام هر دو تست فشار هیدروستاتیک و فشار ترکیدگی می باشد. از آنجا که مرغوبیت و کیفیت اورینگ تأثیر بسیار چشم‌گیری در آب بندی لوله و اتصال و عدم نشتی دارد و در اکثر موارد رد شدن اتصال به دلیل نشتی از اورینگ است.، اطمینان از کیفیت این قطعه به نوعی اطمینان از عملکرد کلی اتصال است..

دسته اول لوله های هستند که برای آبرسانی ساده آب سرد به کار می روند. این دسته از لوله ها یک آلیاژ تک پیوندی از پلیمر هستند که قدرت کشسانی کمتری دارند و برای آب گرم مناسب نخواهند بود، نهایت دمای آبی که این سبک از لوله ها می توانند تحمل کنند ۵ درجه سانتی گراد است.. لوله های PE برای آبرسانی سرد و یا انتقال آب از زیر خاک است.فاده می شوند. این لوله ها به شدت در مقابل خوردگی و آسیب های مربوط به فشار سطحی مقاوم هستند اما تنها در مقابل آب گرم مقاومت کمی دارند. در نهایت قیمت به صرفه این لوله ها می تواند آنها را در پروژه های آبرسانی به عنوان گزینه برتر انتخاب کرد.

ویژگی اصلی ماشین آلات مورد است.فاده در تولید لوله های پنج لایه ، سرعت خط تولید و تکنولوژی مورد است.فاده در آنها می باشد. سرعت خط تولید لوله های پنج لایه بسیار بالا بوده و کیفیت محصولات آن بارها به مصرف کنندگان ثابت شده است.. لوله های تولیدی تنها در طی یک مرحله ساخته می شوند که خود ویژگی دیگری از این ماشین آلات بوده و این خصوصیت، سبب ایجاد هماهنگی و همخوانی ویژه ای در لایه های مختلف لوله های پنج لایه می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه