خط چاپ بر روي ورق و پليت در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Printing line on sheet and plate-1
Printing line on sheet and plate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


 پس از مرحله لاک زنی ورق ها باید داخل کوره قرار گیرند تا فرآیند پخت انجام گیرد. هر کدام از انواع لاک ها دستورالعمل خاص خودشان را دارند. به این معنی که اگر لاک در دما و زمان مخصوص به خود پخت نشود از سطح ورق کنده می شود یا می سوزند و خاصیت خود را از دست می دهند.

مجموعه اسرا از چهار انبار مواد اولیه، قطعات، کاغذ و بارانداز محصولات نهایی با مجموع مساحت ... بهره می‌برد و از این رو هیچ‌گاه حتی در شلوغ‌ترین ایام سال از ارائه منظم خدمات انبارداری به مشتریان خود باز نمی‌ماند. نیروی انسانی متعهد، زیرساخت فیزیکی قوی و نگهداری اصولی از کاغذ، مواد اولیه و محصولات نهایی در کنار تجهیزاتی مانند لیفتراک، تسمه‌کش و دستگاه وکیوم باعث شده است. تا مشتریان، از شروع انبارش کاغذ و مواد اولیه تا نگهداری و ترخیص محصول چاپ شده نهایی هیچ دغدغه و نگرانی را تجربه نکرده و با خیالی آسوده پیگیر دیگر مسائل کاری خود باشند. واحد انبارداری اسرا در همه روزهای کاری تا ساعت فعال بوده و عملیات دریافت و یا ترخیص کالا را انجام می‌دهد که به چابکی و کوتاه‌تر شدن زمان انتظار مشتریان کمک شایانی می‌نماید.

پیدایش فتوگراور به شکلی که امروزه شناخته شده است. به سال های ۵ بر می گردد که از تکنیک عکاسی در روش گراور است.فاده شد و چاپ فتوگراور در شکل اولیه آن با است.فاده از پلیت های مسی تخت صورت می گرفت، که اقتصادی بود تا این که به ابتکار کارل کلانیش (Karl Klietscb) سیلندر گراور جایگزین پلیت های تخت شد چاپ گود، ابتدا اقتصادی نبود، تصویر سازی در این روش به وسیله عکاسی بر روی مواد سبک و حساس به نور انجام می شد، سپس تصویر مورد نظر بر روی سطح صاف و نرم پلیت مسی و یا سیلندر منتقل می شد و با اسید کاری بر روی آن به شکل گود در می آمد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه