خط گرانول سازي دومارپيچ PARALLEL در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

PARALLEL spiral granulation line-1
PARALLEL spiral granulation line-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


اولین روش تولید گرانول بازیافتی که از است.قبال بیشتری برخوردار است. ، تولید گرانول رشته ای است.. این روش به نسبت ساده تر از بقیه می باشد . در این روش ، بعد از خروج مواد از اکسترودر ، آنها از صافی عبور داده میشوند و به صورت رشته هایی از سمت دیگر خارج میشوند. برای سرد کردن از آب کمک گرفته میشود و بعد از عبور از است.خر آب ، مواد خشک شده و در آسیاب بریده میشوند.

سازنده دستگاه های بازیافت ساخت انواع دستگاه آسیاب، خط شست وشوی نایلون ولاک، خط شست وشوی پت(هات واش)، خط جداسازی درب ولیبل، ساخت اتواع خطوط گرانول ساز در تناژ تولید متفاوت و است.فاده از قطعات داخلی وخارجی، مشاوره در تولید و راه اندازی امکان بازدید از دستگاه های در حال کار

قابلیت همزنی یا اختلاط قابل توجه، به دلیل نفوذ پذیری ماردون ها یا پیچ ها و تنوع گسترده ای در طراحی پیچ های خاص (مانند عناصر پیچ معکوس، عناصر مخلوط کردن چرخ دنده و غیره) که اجازه می دهد میزان اختلاط به طور دقیق تنظیم شود. بنابراین منجر به کنترل درجه اختلاط از نظر شدت اختلاط و کیفیت اختلاط می شود. برعکس، قابلیت اختلاط اکسترودرهای تک ماردون بسیار محدود است.، و هرگونه محدودیت جریان برای افزایش مخلوط کردن از طریق طرح های خاص ماردون منجر به فشار در عملکرد اکسترودر (گرانول) می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه