تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


از جمله متقاضیان هود صنعتی می توان به: آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، رستوران ها، کترینگ ها، فود کورت ها، کافی شاپ ها، فست فود ها، کارخانه های پخت غذای آماده و کنسروها اشاره کرد. سالیان زیادی است. که تجهیز گستر اقدام به ساخت انواع هود صنعتی و تجهیزات مورد نیاز برای آشپزخانه های صنعتی نموده است..

با توجه به تغییر قیمت و به روز بودن قیمتها، شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت یخساز صنعتی اعم از حبه‌ای، پودری، قالبی و&#; که همگی جز یخسازهای پر کاربرد و پر طرفدار می‌باشند و همچنین ثبت سفارش خود، با کارشناسان و مشاوران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هودهای دریافت کننده که به آنها متحرک و یا مکنده نیز گفته می شود، نوعی از هودهای غیر محصور می باشند که دارای چند مزیت چشمگیر هستند. اگر آلاینده در جهت مطلوب و مورد نظر رها شود، هود دریافت کننده می تواند خیلی راحت آن را دریافت کند و گیر اندازد. این نوع با مکیدن هوای اطراف خود، آلاینده را به سمت هود هدایت می کند و باعث می شود وارد هود شود. یک هود دریافت کننده می تواند به گونه ای طراحی شود که فرایند کنترل فرار آلاینده ها را به طور کامل مدیریت کند و در عین حال در کار اپراتور و یا آشپز هیچ دخالتی صورت نگیرد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه