کابل کواکسیال در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

از انتهای کابل، حدود . سانتی‌متر، روکش پلاستیکی کابل را ببرید. لایه پلاستیکی را بعد از بریدن طوری نگه دارید که رسانای داخل آن بیرون باشد. مراقب باشید در زمان بریدن فقط روکش پلاستیکی ان جدا شود زیرا برش عمیق، به طور کلی اتصال را قطع می‌کند. بعد از بریدن تمام پوسته کابل، بافت اصلی آن را مشاهده می‌کنید. بعد از جدا کردن تمام بخش‌های اضافه، سر رابط را به بافت ان وصل کنید. در این مرحله باید دقت کنید که هیچ یک از بخش‌های اضافه اطراف کابل، با رسانا ارتباط پیدا نکنند چرا که سیگنال‌ها راخراب می‌کنند.

کابل کواکسیال از یک صفحه نمایش و یک هادی مرکزی تشکیل شده است. که به صورت هم محور قرار گرفته و توسط یک ماده عایق از هم جدا شده اند. در این کابل، سیگنال از طریق هادی مرکزی منتقل می‌شود، در حالی که صفحه نمایش از هسته داخلی در برابر تداخل خارجی محافظت می‌کند. فضای بین دو هادی کواکسیال با یک دی الکتریک پر شده است.. و همچنین کل ساختار با عایق خارجی که اغلب جنس آن از پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش می‌باشد، پوشیده است.. در نظر داشته باشید که است.فاده از این عایق،  تا حد زیادی اتلاف انرژی الکترومغناطیسی را به حداقل می‌رساند. به لطف این ساختار کواکسیال، نه تنها خلوص بالای سیگنال ارسالی حاصل می‌شود ، بلکه امکانات گسترده‌ای برای تعدیل این سیگنال، زمانی که می‌توان مقدار قابل توجهی از اطلاعات را در یک پالس کوتاه منتقل کرد، به دست می‌آید. به بیانی کلی‌تر، ساختار این کابل را می‌توان به این شرح ارائه داد:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه